Vil nå ut til unge med psykiske utfordringer Ung Samtale bruker utendørsreklame i samarbeid med Clear Channel.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Clear Channel vant reklameavtalen i Bærum Utendørsaktøren kom seirende ut og har sikret seg reklamerettighetene i Bærum kommune.
Reklamemarkedet gikk i null etter brutal slutt på året Kraftig nedgang i reklameomsetningen, både i november og desember, spiste opp den optimistiske inngangen på året, og resulterte i at omsetningen via mediebyråene endte knappe 33 millioner over 2021.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
VIF og Clear Channel tar et oppgjør med rasisme og trakassering i fotballen For mange fotballspillere er trakasserende ord og meldinger en del av hverdagen. Nå lanserer Vålerenga og Clear Channel kampanjen «La fotball være fotball» der de oppfordrer hele fotballfamilien til å ta del i kampanjen.
Utendørs er den store vinneren i reklamemarkedet for 2022 – Vi ser at våre kunder har lang planleggingshorisont og allerede viser stor interesse for å få plassert sine kampanjer i 2023.
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.
Clear Channel jobber med Pride 365 dager i året – Vi har blitt bevisst på hvordan vi i fremtiden skal omtale og invitere til våre arrangementer. Et enkelt, men viktig steg for Clear Channels mangfoldsarbeid, sier Dennis Højland Nyegaard.
Clear Channel skrur av røyk på kampanje etter klage fra brannvesenet Brannvesenet er lite fornøyde med Clear Channels kampanje. Selskapet tar selv grep nå.
Clear Channel blir partner med Pride Oslo Clear Channel er nå partner med Pride Oslo. Sammen skal vi løfte frem og spre Prides viktige budskap til tusenvis av mennesker rundt om i Norge.
Clear Channel utvider kunstens virkeområde – Velger å inngå partnerskap og initiativer der vi kan bidra til at folk føler seg trygge, involvert og inkludert i byen.
Flere annonsører ønsker kreative kampanjer: – Tendens til å spre seg i sosiale medier, sier Clear Channel Kundene vil lukte, prøve og oppleve.